مارال تولید کننده و تامین کننده انواع کیف و کفشهای مجلسی ، اسپرت و ایمنی

لطفاً جهت اطلاع از آخرین قیمتها و سایزهای موجود با ما تماس بگیرید

محصولات ما بصورت عمده بفروش میرسد

مارال تولید کننده و تامین کننده انواع کیف و کفشهای مجلسی ، اسپورت و ایمنی

09128621404

02166644582

لطفاً جهت اطلاع از آخرین قیمتها و سایزهای موجود با ما تماس بگیرید

محصولات ما بصورت عمده بفروش میرسد

انواع کفش

کفش ها را میتوان به دسته هایی همچون بند دار ، بدون بند ، سگک دار ، زیپی ، چسبی طبقه بندی کرد.

انتخاب کفش بستگی به نیاز مورد استفاده از کفش دارد و هر کدام از آنها بر اساس استفاده در فعالیت خاص از طرف مصرف کننده انتخاب میشود .

کفش بند دار

کفش بند دار در انواع مجلسی ، اسپورت و ایمنی ساخته میشود و از بند بعنوان محکم کننده یا شل کننده کفش استفاده میشود تا از گام برداشتن نادرست و لق خوردن کفش و در آمدن کفش از پا جلوگیری کند و مصرف کننده ممکن است بنابر شرایط خاص نیاز داشته باشد بند کفش خود را محکم کند و یا آنرا شل کند. این کار به آسانی با شل و سفت کردن بند کفش امکان پذیر است.

کفش بدون بند

کفش بدون بند که بعنوان کفش راحتی نیز شناخت میشود در انواع مختلفی ساخته میشود و از آنها میتوان در پیاده روی ، ورزش و مجالس استفاده کرد. این کفشها بند ندارند و به راحتی و سرعت پوشیده و درآورده میشود. عموماً در ساخت رویه این نوع کفشها از نوار کناری کشی استفاده میشود تا در صورت جا باز کردن کفش در پا به کمک کش رویه حالت انقباضی خود را از دست ندهد و کفش بعد از مدتی استفاده خود را ول نکند.

کفش سگک دار

اگرچه امروزه عموم مردم قالباً از کفشهای بند دار یا بدون بند استفاده میکنند اما کفش سگک دار هنوز هم طرفداران خود را از دست نداده و معمولاً کفشهایی هستند که از چرم یا مواد بسیار خوبی برای ساخت این نوع کفشها استفاده میشود.

سگک در این نوع کفشها کمک میکند تا مصرف کننده کفش را طبق راحتی پای خود شل یا سفت کند.

کفش زیپ دار

کفش زیپ دار کفشی است که برای پوشیدن و یا درآوردن آن از پا فقط کافیست زیپ آنرا باز یا بسته کنید. این نوع کفشها بدون بند و با بند و یا چسبی ساخته میشوند و مصرف کننده میتواند طبق راحتی خود بند یا چسب کفش خود را یکبار تنظیم کند و در دفعات بعدی برای پوشیدن یا درآوردن کفش فقط نیاز باشد زیپ کفش بالا یا پائین کشیده شود.

کفش چسبی

کفش چسبی هم مدل دیگری از کفش است که مصرف کننده برای پوشیدن یا درآوردن کفش از پا فقط باید چسب آنرا باز و بسته کرد.